Webmaster
GjernDATA - 2024
|
Priser pr.
1. januar 2024
Prisen for almindelige opgaver er:
Timepris alm. supportopgaver, min ½ time
Timepris konsulent- og rådgivningsopgaver, min ½ time
Timepris programmeringsopgaver, min. 15 min
Fremmødetillæg
|
Pris
excl. moms
kr. 490,00
kr. 735,00
kr. 735,00
kr. 85,00
|
Pris
incl. moms
kr. 612,50
kr. 918,75
kr. 918,75
kr. 106,25
|
Almindelige supportopgaver dækker hardwaresupport, installation
af software, opsætning af netværk, opsætning af
hjemmesider (i færdigkodede CMS) og andre lignende opgaver. Det er den almindelige timepris,
og gælder hvis ikke andet er aftalt.
Konsulent- og rådgivningsopgaver dækker projektledelse,
rådgivning omkring systemopsætning og lignende opgaver.
Programmeringsopgaver er opbygning og tilretning af systemer kodet i PHP, ASP eller lignende og databaseopsætning.
Tidsforbrug regnes fra jeg kører hjemmefra og til arbejdet er
afsluttet på adressen.
Ved større opgaver kan aftales en fast pris.
|
Ved akutte opgaver der ikke er dækket af garanti eller en fast serviceaftale beregnes et
tillæg
på 50% af både timepris og fremmødetillæg (jeg
gør opmærksom på dette inden opgaven
påbegyndes). En opgave er
”akut” når
- problemet skal løses inden 24 timer og
- det ikke umiddelbart passer ind i min
arbejdsplan for dagen (allerede planlagte job skal ændres)
Rettidig betaling: Normal betalingsfrist er
fakturadato + 8 dage. Hvis betalingsfrist overskrides, fremsendes
skriftlig rykker. Gebyr for skriftlig rykker er kr. 100,-. Ved varekøb over kr. 4000 excl. moms på samme faktura forfalder beløbet til betaling straks, men af hensyn til forsendelse af faktura beregnes fakturadato + 5 dage.
Priser reguleres årligt efter forbrugerprisindekset fra Danmarks Statistik.
Garanti og
reklamationsfrist
På hardware der sælges ydes den reklamationsfrist som
købeloven fastsætter.
På reparationer af hardware og opsætning af f.eks.
netværk udbedres fejl og mangler gratis inden for de
første 60 dage. Fejlmelding
skal ske inden for 60 dage, regnet fra den dag hvor hardwaren leveres.
Hvis der inden for de 60 dage udbedres en mangel eller fejl,
gælder en ny 60 dages-periode for denne reparation.
Defekter i nye dele som indgår i reparationen er omfattet af den
reklamationsfrist købeloven fastsætter. Hvis der efter de
60 dage opstår fejl i dele der er indgået i en reparation,
erstattes den defekte del såfremt den er dækket af garanti
eller reklamationsfrist, men udgiften til udskiftning betales af
kunden.
Når hardware indleveres til garantireparation, skal
udførlig fejlbeskrivelse vedlægges. Hvis fejlen ikke kan
konstateres faktureres for fejlsøgning.
På
opsætning, installation og support udbedres fejl og mangler inden
for de første 30 dage under forudsætning af at der har
været tale om almindelig anvendelse af computeren. Fejl som
skyldes virus/spyware eller defekt hardware udbedres efter regning.
Der ydes ikke garanti på produkter som kunden selv sætter
op eller installerer.
Der ydes ikke support på anvendelsen at de leverede produkter
medmindre der laves særskilt aftale.
Hvis der mod forventning skulle opstå fejl udbedres de der hvor
reparationen har fundet sted (dvs. enten onsite eller på
værkstedet). |
|